Name it scoort flinke omzetplus na advies

Visual Movement heeft voor name it een totaalpakket samengesteld. We hebben voornamelijk naar optimalisatie van de organisatiestructuur en visual merchandising gekeken. De organisatorische kant wordt aangepakt in de vorm van retailtrainingen. Alle processen worden daarbij tegen het licht gehouden. Met succes, aldus de directeur DP Retail van name it.

“Al vier jaar retailer en zes winkels verder, maar de laatste procenten voor succes ontbraken nog steeds. Nadat de inkoop en merchandising naar een hoger niveau waren getild, was het tijd om het verkoopapparaat een boost te geven. Waar ligt het fundament? Hoe verbeteren we het resultaat? En hoe komen we tot een hogere productiviteit? Visual Movement heeft in enkele heldere sessies de weg vrijgemaakt voor meer efficiëntie en effectiviteit. Tijdens een training op de winkelvloer is het verkoopteam verleid om uit de ‘çomfort zone’ te stappen en van retail weer een vak te maken. We zijn nu een aantal maanden op weg en de eerste resultaten zijn goed zichtbaar. Onze omzetindex van 139 in september belooft veel voor de toekomst.” - André van de Visse, directeur van DP Retail B.V., Partner van name it (een kindermerk van Bestseller)